COVID-19 και Ηλεκτρονικό Εμπόριο

COVID-19 και Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Αφότου ξεκίνησε η πανδημία του ιού COVID-19 τα ποσοστά πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών αυξήθηκαν σημαντικά. Ο κρισιμότερος παράγοντας που οδήγησε πολλούς πελάτες να στραφούν στις αγορές μέσω Διαδικτύου ήταν η απαγόρευση αγορών σε φυσικά καταστήματα. Οι επιχειρήσεις εγκλωβισμένες στην πολιτική πίεση της εποχής λόγος της πανδημίας COVID-19, στράφηκε σε αποτελεσματικότερες λύσεις. Οι λύσεις αυτές αφορούσαν κυρίως τη διαμόρφωση της ψηφιακής ταυτότητας της επιχείρησης. Τι σημαίνει όμως ψηφιακή ταυτότητα για μία επιχείρηση;

COVID-19 και Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Διαμόρφωση ψηφιακής ταυτότητας επιχείρησης στην εποχή της πανδημίας COVID-19

Η ψηφιακή ταυτότητα είναι η ένδειξη παρουσίας της επιχείρησης στον κόσμο του Διαδικτύου. Πλέον οι περισσότερες επιχειρήσεις στοχεύουν στην άμεση εξασφάλιση υψηλών ποσοστών πωλήσεων με τη συσσώρευση των πελατών τους στα ηλεκτρονικά τους καταστήματα. Το ηλεκτρονικό εμπόριο δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (eshop), να πραγματοποιούν online συναλλαγές με τα πάτημα ενός κουμπιού. Το γεγονός της αμεσότητας των πωλήσεων σε συνδυασμό με την κατάρρευση των φυσικών καταστημάτων λόγο της πανδημίας, έφεραν στο προσκήνιο την ανάγκη για εναλλακτικές αγορές.

Η διαμόρφωση της ψηφιακής ταυτότητας της επιχείρησης δίνει το πλεονέκτημα έναντι άλλων επιχειρήσεων του κλάδου. Η αύξηση των κερδών μίας επιχείρησης μέσω Διαδικτυακών πωλήσεων πλέον είναι δεδομένη. Ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό εμπόριο δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρηση να εντοπίσει το “κενό” στην αγορά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του ανταγωνισμού και τη δημιουργία καναλιών επικοινωνίας με τους πελάτες. Ένα επιτυχημένο ψηφιακό εμπόριο που θα μπορούσε να αυξήσει τις πωλήσεις είναι η προώθηση του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης. Πλέον όμως δεν αρκεί ένα eshop ώστε η επιχείρηση να μεγιστοποιείσαι τα κέρδη της. Η εμφάνιση ηλεκτρονικών πλατφορμών έδωσε την ευκαιρία στις επιχειρήσεις να ανοίξει περισσότερα κανάλια επικοινωνίας με τον πελάτη. Κάποια από τα κανάλια αυτά είναι:

  • Η ψηφιακή πλατφόρμα ηλεκτρονικών πωλήσεων Skroutz.
  • Η ψηφιακή πλατφόρμα ηλεκτρονικών πωλήσεων BestPrice.
  • To Facebook shop.
  • Το Google Mergant, κ.ά.

Για περισσότερα νέα σχετικά με την κατασκευή ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων (eshop): https://contia.gr/blog/.

Facebook: Contia.gr