You are currently viewing Η σημαντικότητα των social media στις επιχειρήσεις του σήμερα

Η σημαντικότητα των social media στις επιχειρήσεις του σήμερα

Η εξάρτηση από τα social media

Συνήθως οι άνθρωποι όταν σηκώνονται το πρωί από το κρεβάτι τους το πρώτο πράγμα που κάνουν είναι να ελέγξουν στο κινητό τους εάν έχουν από το περασμένο βράδυ κάποιο μήνυμα ή mail.Μια έρευνα έχει δείξει ότι το 90% των ατόμων μεταξύ των ηλικιών 18 έως 30 χρησιμοποιούν στη καθημερινότητά τους δημοφιλή social media όπως είναι το facebook, το twitter, το instagram κτλπ. Αυτή η ένδειξη έχει ως στόχο να μας προβληματίσει σχετικά με το αντικείμενο των social media στις ζωές μας.

Πολλές από τις μεγάλες επιχειρήσεις ανά τον κόσμο προβαίνει στη χρήση γνωστών στο κοινό κοινωνικών δικτύων με απώτερο σκοπό την διαφήμισή τους σε ένα συγκεκριμένο μερίδιο αγοράς της.Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα πολλοί ερευνητές να δώσουν έμφαση σε αυτού του είδους νέας τάσης που έχει κατακλύσει το Διαδίκτυο και μέρα με τη μέρα γίνεται πιο δημοφιλές.

Η σημασία των social media για τις επιχειρήσεις

Η διαχείριση των social media απαιτεί την άριστη γνώση marketing ώστε μια διαφημιστική καμπανιά από μία επιχείρηση να στεφθεί με επιτυχία και να προσκομίσει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.Πολλοί υπάλληλοι διαχείρισης κοινωνικών μέσων κάνουν το λάθος να συμπίπτουν την ιδιαιτερότητα του κάθε μέσου με αποτέλεσμα να χάνετε το νόημα των διαφημίσεων που επιχειρεί για παράδειγμα το τμήμα πωλήσεων μιας μικρό – μεσαίας επιχείρησης.

Τα οφέλη

Οι επιχειρήσεις πρέπει να εστιάσουν τη προσοχή τους στη στρατηγική που πρέπει να αποκτήσουν για την αποτελεσματική διαχείρισή τους. Θα πρέπει να εντοπίσουν ακριβώς σε ποιο μερίδιο της αγοράς απευθύνονται κι έπειτα με κατάλληλες διαφημιστικές καμπάνιες στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης να προωθήσουν την υπηρεσία ή προϊόν που επιθυμούν. Ακολουθώντας κάποια βασικά βήματα ψηφιακού marketing η επιχείρηση μπορεί να αποκτήσει σημαντικά οφείλει όπως είναι:

  • Η αποτελεσματική προώθηση των υπηρεσιών της.
  • Η βελτίωση της εικόνας της επιχείρησης προς το αγοραστικό κοινό.
  • Η ενίσχυση της φήμης της.
  • Η δυνατότητα συνεργασίας με άλλες επιχειρήσεις.
  • Η ανατροφοδότηση που παραλαμβάνει από τον πελάτη σχετικά με τα προϊόντα ή της υπηρεσίες που του παρέχει (κριτικές).

Η κακή διαχείριση των social media στις μέρες μας

Παρόλο όμως που έχει αναπτυχθεί η τεχνολογία του Διαδικτύου πολλές επιχειρήσεις το χρησιμοποιούν με ¨πρωτόγονο¨ τρόπο. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να μην μπορούν να είναι ανταγωνιστικοί στο σύγχρονο περιβάλλον. Η έλλειψη της εκπαίδευσης των υπαλλήλων στη χρήση των social media μπορεί να στοιχίσει τη φήμη της επιχείρησης προς τα έξω.

Ένα συχνό παράδειγμα είναι η κακή και απρεπής αντιμετώπιση των κριτικών στα προϊόντα ή στις υπηρεσίες που παρέχει η επιχείρηση. Το παραπάνω φαινόμενο έχει ως αποτέλεσμα πολλοί πελάτες να σας γυρίσουν τη πλάτη ή και ακόμα χειρότερα να σας διαφημίσουν με άσχημο τρόπο σε τρίτους αμαυρώνοντας έτσι το κύρος της επιχείρησης.

Για περισσότερα νέα σχετικά με την επιστήμη της πληροφορικής μπορείτε να δείτε εδώ!

Αφήστε μια απάντηση