You are currently viewing Ιστοσελίδα ως μέσο προώθησης μίας επιχείρησης

Ιστοσελίδα ως μέσο προώθησης μίας επιχείρησης

Αναρωτηθήκατε ποτέ πόσο χρήσιμη θα μπορούσε να είναι μία ιστοσελίδα για τη βιωσιμότητα της επιχείρησής σας; Βρισκόμαστε σε μία εποχή όπου η πληροφορία κατέχει σπουδαίο ρόλο στην κοινωνία των ανθρώπων. Πλέον ο καθένας μας θέλει να έχει ελεύθερη και γρήγορη πρόσβαση στην πληροφορία με το πάτημα ενός κουμπιού.

Όλοι γνωρίζουμε ότι το Διαδίκτυο μας προσφέρει μία ευκολία ως προς τον τρόπο εύρεσης πληροφοριών οποιασδήποτε μορφής όπως για παράδειγμα, την αναζήτηση ιστορικών στοιχείων μίας συγκεκριμένης χρονικής περιόδου ή πληροφορίες σχετικά με το βίο ενός σπουδαίου ανθρώπου.Με το πέρασμα των χρόνων πολλές επιχειρήσεις θέλοντας να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες που παρείχε το Διαδίκτυο, επένδυσαν στη ψηφιακή τους εικόνα παρέχοντας απαραίτητες πληροφορίες για τις δράσεις των επιχειρήσεών τους, στους εν δυνάμει πελάτες τους.

Η ιστοσελίδα ως γέφυρα επικοινωνίας με τον πελάτη

Πλέον οι επιχειρήσεις του 21ου αιώνα διαθέτουν τεράστια ποσά για να κατασκευάσουν μία πλήρως λειτουργική ιστοσελίδα όπου θα φέρνει πιο κοντά τους πελάτες με τις υπηρεσίες που διαθέτουν στην αγορά.Με την εξέλιξη των υπηρεσιών που παρέχουν οι επιχειρήσεις και τον ανταγωνισμό που επικρατεί σε μία ελεύθερη και παγκοσμιοποιημένη αγορά, τα χαρακτηριστικά των μέσων προβολής των επιχειρήσεων έπρεπε να προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών.Οι επιχειρήσεις με τη λειτουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων μπορούν να διαθέσουν μία τεράστια γκάμα προϊόντων ή υπηρεσιών όπου δε θα μπορούσαν να το πραγματοποιήσουν με άλλο μέσο προώθησης.Ο παραδοσιακός τρόπος προβολής των επιχειρήσεων έχει ξεπεραστεί και έχει αντικατασταθεί με τις ιστοσελίδες και κατ’ επέκταση με τα ηλεκτρονικά καταστήματα.Οι ιστοσελίδες καταχωρούνται στη μηχανή αναζήτησης της Google με αποτέλεσμα πολλοί ενδιαφερόμενοι επισκέπτες του Διαδικτύου να μπορούν να αναζητήσουν την υπηρεσία της επιλογής τους, εμφανίζοντάς τους την κατάλληλη ιστοσελίδα με την αντίστοιχη υπηρεσία που αναζητούν.

Τύποι ιστοσελίδων

Οι ιστοσελίδες όπου μπορούν να προβάλουν μία επιχείρηση στο Διαδίκτυο χωρίζονται σε δύο κατηγορίες, τις ιστοσελίδες προβολής μίας επιχείρησης και τα ηλεκτρονικά καταστήματα τα λεγόμενα e-shop.Ποια είναι όμως η διαφορά των δύο τύπων ιστοσελίδων και τι θα έπρεπε να διαλέξει μία επιχείρηση για να προβάλει τις υπηρεσίες της; Η διαφορά μεταξύ των δύο τύπων ιστοσελίδων είναι στον τρόπο προβολής της επιχείρησης. Οι ιστοσελίδες διαμορφώνονται ανάλογα με το είδος και τον τρόπο προβολής της επιχείρησης.