Ψηφιακή Προώθηση (Digital Marketing)

Προσέλκυσε περισσότερους πελάτες γιατί μπορείς...

Τι κάνουμε

Διαμορφώνουμε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας και δημιουργούμε καμπάνιες μέσω των κοινωνικών δικτύων και μηχανών αναζήτησης για την ψηφιακή προώθηση (digital marketing). Παρακολουθούμε την κίνηση (traffic) των επισκεπτών και προτείνουμε νέες λύσεις για προσέλκυση περισσοτέρων.

Σκοπός

Η εξέλιξη της επιχείρησης στο διαδικτυακό και η επιτυχημένη προώθηση αυτής στο διαδικτυακό κοινό.  Η προσπάθεια κατάκτησης της πρώτης θέσης στις μηχανές αναζήτησης και η δημιουργία ενός ισχυρού brand name.

Κάνε το επόμενο βήμα

Τρεις σημαντικοί λόγοι για  ψηφιακή προώθηση. Επικοινωνία τώρα. 

Προβολή

Μέσω της ψηφιακής προώθησης είναι πιο εύκολη η προβολή της επιχείρησης στους ενδιαφερομένους.

Προώθηση

Η ιστοσελίδα μπορεί να ανέβει πιο ψηλά στις μηχανές αναζήτησης. Περισσότεροι επισκέπτες στο χώρο σας.

Αύξηση τζίρου

Όσο πιο δραστήρια είναι η ψηφιακή σας εικόνα, περισσότεροι εν δυνάμει πελάτες θα επισκεφθούν τον χώρο σας.

Μερικά σενάρια

Βρες λόγους για να προωθήσεις την ιστοσελίδα σου ψηφιακά.

Διαδικτυακό Φροντιστήριο

Η Φαίη και ο Σπύρος έχουν ένα ηλεκτρονικό φροντιστήριο στο οποίο μαθητές και φοιτητές μπορούν να παρακολουθούν online μαθήματα. Ωστόσο, παρά τις τροποποιήσεις που κάνανε στην ιστοσελίδα τους ώστε το περιεχόμενο να είναι πιο προσιτό από τις μηχανές αναζήτησης, υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός. Επομένως αυτά που έχουν κάνει μέχρι στιγμής δεν αρκούν. Τι μπορούν να κάνουν η Φαίη και ο Σπύρος για να προσελκύσουν περισσότερο κόσμο; 

  1. Να εξετάσουν το μέσο από το οποίο μπορούν να δεχτούν περισσότερους πελάτες ώστε να επενδύσουν σε αυτό
  2. Να διαμορφώσουν κατάλληλες καμπάνιες με τα χαρακτηριστικά των πελατών που επιζητούν
  3. Να επισκεφθούν έναν ειδικό που μπορεί να τους προτείνει κάποιες λύσεις
digital marketing

Ηλεκτρονικό Εμπόριο Βοτάνων

Ο Κώστας έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για την πώληση των βοτάνων του και στηρίζεται μόνο σε αυτό καθώς δεν έχει φυσικό κατάστημα. Ωστόσο, είναι πολύ απογοητευμένος καθώς δεν ξέρει πως μπορεί να προσελκύσει περισσότερους πελάτες στην σελίδα του. Τι μπορεί να κάνει ο Κώστας γι’ αυτό;

  1. Να διαμορφώσει το περιεχόμενο της ιστοσελίδα του ώστε να είναι προσιτό για τις μηχανές αναζήτησης. Ίσως να χρειαστεί βελτιστοποίηση (SEO).
  2. Να εξαντλήσει τις επιλογές που του δίνονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για προώθηση
  3. Να αναζητήσει ηλεκτρονικούς καταλόγους
  4. Να επισκεφθεί έναν ειδικό που θα του προτείνει λύσεις.